Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 20.12.2020.
  • Objavljen na Hrčku: 25.01.2021.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 1030-1031)

Foreword (str. 1030-1031)


Uvodnik


Povezanost doživljaja roditeljske kompetentnosti i podrške u odgoju djece rane i predškolske dobi (str. 1033-1055)

Lidija Fotez, Andreja Brajša-Žganec
Prethodno priopćenje


Igra u izravnoj praksi u vrtićima Vojvodine (str. 1057-1080)

Svetlana Lazić, Vesna Colić, Milenko Janković
Izvorni znanstveni članak


Interkulturalne kompetencije u inicijalnom obrazovanju učitelja – komparativna analiza (str. 1081-1112)

Vesnica Mlinarević, Ružica Tokić Zec
Pregledni rad


Dokimološki utemeljeno vrednovanje znanja u strukovnom obrazovanju zdravstvenih radnika (str. 1113-1135)

Dejan Živanović, Jovan Javorac, Adriano Friganović, Evangelos Fradelos
Pregledni rad


Demokratska školska kultura i demokratsko školsko vođenje (str. 1137-1164)

Monika Pažur, Vlatka Domović, Vesna Kovač
Izvorni znanstveni članak


Utjecaj elektroničke komunikacije i internetskoga jezika na uporabu jezika i jezični izričaj današnje mladeži (str. 1165-1197)

Josip Ivanović, Márta Törteli Telek, Yoo Jinil, Zoltán Szűts, János Vilmos Samu
Pregledni rad


Poštovanje prema nastavnicima u odnosu na nasilje učenika prema nastavnicima (str. 1199-1225)

Jelena Pavičić Vukičević, Marko Prpić, Matea Korda
Prethodno priopćenje


Potvrde postulata Montessori pedagogije u suvremenoj obrazovnoj neuroznanosti (str. 1227-1253)

Lidija Eret, Narcisa Jagnjić
Pregledni rad


Iskustva starijih osoba s plesom kao oblikom fizičke aktivnosti (str. 1255-1281)

Ana Štambuk, Valentina Tomičić
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 22.223 *