Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 28.03.2025.
  • Objavljen na Hrčku: 09.07.2025.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 6-7)

UVODNIK (str. 6-7)

N N
Uvodnik


Posredujuća uloga psihološke dobrobiti između zadovoljstva aktivnostima u slobodno vrijeme i stavova prema učiteljskoj profesiji (str. 9-37)

Kudret ARABACI, Recep CENGİZ, Erkan GÜNAY, Münevver BAŞMAN, Nazire Burçin KAYA
Izvorni znanstveni članak


Unaprjeđivanje razina povratnih informacija učitelja matematike putem akcijskoga istraživanja (str. 39-84)

Gözdegül ARIK KARAMIK, Ali Özkaya
Izvorni znanstveni članak


Iskorištavanje metaheuristički optimizirane iskoristivosti klasifikatora za otkrivanje i razumijevanje ispisivanja studenata (str. 85-127)

Žaklina Spalević, Lazar Stošić, Nebojša Bačanin Džakula, Luka Jovanović, Filip Marković
Izvorni znanstveni članak


Učinci metode obrnute učionice i korištenja mobitela u nastavi tjelesnoga odgoja (str. 185-220)

Blažo Jabučanin, Dušan Perić, Bojan Mašanović
Prethodno priopćenje


Studija valjanosti i pouzdanosti razvoja skale stavova učitelja prema inkluzivnom obrazovanju (TASI) (str. 221-257)

Pervin Oya Taneri, Özlem Yeşim Özbek, Asu Altunoğlu, Semih Aşiret, Esat Avcı
Prethodno priopćenje


Promjena jezičnih politika iz višejezičnosti u dvojezičnost u Singapuru: pregled literature (str. 259-304)

Eftima Khalil, Çise Çavuşoğlu
Pregledni rad


Iskustva i stavovi prema inkluziji djece s poremećajem iz autističnoga spektra (str. 305-347)

Tea Pahić, Monika Borak
Pregledni rad


Posjeta: 2.671 *