Skip to the main content
  • Publication date: 20.12.2020.
  • Published on HRČAK: 25.01.2021.

Table of contents

Full text

Uvodnik (page 1030-1031)

Foreword (page 1030-1031)


Editorial


Povezanost doživljaja roditeljske kompetentnosti i podrške u odgoju djece rane i predškolske dobi (page 1033-1055)

Lidija Fotez, Andreja Brajša-Žganec
Preliminary communication


Igra u izravnoj praksi u vrtićima Vojvodine (page 1057-1080)

Svetlana Lazić, Vesna Colić, Milenko Janković
Original scientific paper


Interkulturalne kompetencije u inicijalnom obrazovanju učitelja – komparativna analiza (page 1081-1112)

Vesnica Mlinarević, Ružica Tokić Zec
Review article


Dokimološki utemeljeno vrednovanje znanja u strukovnom obrazovanju zdravstvenih radnika (page 1113-1135)

Dejan Živanović, Jovan Javorac, Adriano Friganović, Evangelos Fradelos
Review article


Demokratska školska kultura i demokratsko školsko vođenje (page 1137-1164)

Monika Pažur, Vlatka Domović, Vesna Kovač
Original scientific paper


Utjecaj elektroničke komunikacije i internetskoga jezika na uporabu jezika i jezični izričaj današnje mladeži (page 1165-1197)

Josip Ivanović, Márta Törteli Telek, Yoo Jinil, Zoltán Szűts, János Vilmos Samu
Review article


Poštovanje prema nastavnicima u odnosu na nasilje učenika prema nastavnicima (page 1199-1225)

Jelena Pavičić Vukičević, Marko Prpić, Matea Korda
Preliminary communication


Potvrde postulata Montessori pedagogije u suvremenoj obrazovnoj neuroznanosti (page 1227-1253)

Lidija Eret, Narcisa Jagnjić
Review article


Iskustva starijih osoba s plesom kao oblikom fizičke aktivnosti (page 1255-1281)

Ana Štambuk, Valentina Tomičić
Original scientific paper


Visits: 21.567 *