Skip to the main content
  • Publication date: 28.06.2023.
  • Published on HRČAK: 31.07.2023.

Table of contents

Full text

FOREWORD (page 388-389)

UVODNIK (page 388-389)

Editorial Team
Editorial


Primjena UNESCO-ovih smjernica i holističkoga pristupa u slovenskom obrazovnom sustavu (page 423-451)

Sebastjan Kristovič, Jasmina Kristovič, Polonca Pangrčič
Original scientific paper


Uvjerenja učitelja o motivaciji učenika za učenje: kvalitativna studija (page 453-490)

Nataša Lalić-Vučetić, Slavica Ševkušić
Original scientific paper


Utjecaj STEM obrazovnoga programa na vještine znanstvenoga mišljenja predškolske djece (page 527-558)

Sumeyye Ocal, Mehmet Nur Tuğluk
Original scientific paper


Analiza umjetničkih festivala kao okružja za informalno učenje edukatora koji rade s osobama s invaliditetom: studija slučaja (page 559-599)

Rabia Bayındır, Adile Emel Sardohan Yıldırım, Ivan Hromatko
Preliminary communication


Glazba u kurikulu ranoga i predškolskoga odgoja (page 639-671)

Branimir Mendeš, Snježana Dobrota
Review article


Comparative analysis of intercultural education from the perspective of management teams. The case of Spain and France (page 701-735)

Verónica Sevillano-Monje, Ángela Martín-Gutiérrez, Mario León-Sánchez
Professional paper


Visits: 10.946 *