Skip to the main content

Communication Management Review , Vol. 10 No. 01, 2025.

  • Publication date: 02.06.2025.
  • Published on HRČAK: 03.06.2025.

Table of contents

Full text

Uvodnik (page 4-7)

Editors Note (page 4-7)

Dejan Gluvačević
Editorial


Preferred Channels for Information Dissemination in the Croatian Fashion Industry (page 8-27)

Ana Carević, Ivana Ogrizek Biškupić
Original scientific paper


Od stihije do strategije: Obilježja kampanja za brendiranje poslodavaca u hrvatskom IT sektoru (page 28-43)

Danijel Labaš, Davor Trbušić, Irena Radoslav
Original scientific paper


Rad na daljinu: odnos s konfliktom radne i obiteljske uloge, socijalnom podrškom i razinom depresije, anksioznosti i stresa (page 44-61)

Valentina Pucko, Iva Černja Rajner, Maša Tonković Grabovac
Original scientific paper


Razvoj osobnog brenda na primjeru Zlatka Dalića (page 62-79)

Marija Lubina, Božo Skoko, Dejan Gluvačević
Review article


Primjena strateških odnosa s javnošću na veleučilištima u Republici Hrvatskoj (page 80-97)

Damir Jugo, Ivan Biošić
Original scientific paper


Gdje je nestao sadržaj? Trivijalizacija predsjedničke debate u naslovima news portala (page 98-115)

Silvija Vuković
Preliminary communication


Umijeće komuniciranja (page 116-117)

Lovro Matković
Book review


Instructions for Authors (page 120-125)


Other


Code of Ethics (page 126-130)


Other


Visits: 3.517 *