Skoči na glavni sadržaj

Agroeconomia Croatica , Vol. 12 No. 1, 2022.

  • Datum izdavanja: 30.06.2022.
  • Objavljen na Hrčku: 15.07.2022.

Sadržaj

Puni tekst

Inovacije i rast ukupne faktorske produktivnosti u srpskoj poljoprivredi (str. 4-11)

Danilo Đokić, Stanislav Zekić, Ivan Đurić, Bojan Matkovski
Izvorni znanstveni članak


Consumer purchasing preferences for cured meat products (str. 12-20)

Tea Januš, Ružica Lončarić, Jelena Kristić, Tihana Sudarić, Lucija Bencarić, Sanja Jelić Milković
Izvorni znanstveni članak


An innovative way of food labeling in supermarkets in the Republic of Serbia (str. 21-30)

Katarina Stojšić, Vlade Zarić
Izvorni znanstveni članak


Perception of the importance of innovation and advisory services for agricultural development (str. 31-41)

Magdalena Zrakić Sušac, Marko Oršolić, Ivo Grgić, Đurđica Žutinić
Izvorni znanstveni članak


Development opportunities of thematic tourism in rural areas: a case study of the Christmas theme park Božićno selo (str. 42-51)

Toni Popović, Renata Relja, Anita Marasović
Prethodno priopćenje


The production of olive oil in the case of family farm: from tradition to innovation (str. 52-58)

Zorana Tolomir, Katarina Stojšić
Prethodno priopćenje


Food bank as a hybrid organization (str. 59-68)

Nenad Vretenar
Pregledni rad


Development of agricultural holdings with the support of the Rural Development Program of the Republic of Croatia (str. 69-78)

Ivan Janić, Tihana Sudarić, Ružica Lončarić
Stručni rad


Possibilities of applying netnography on the Balkan wine sector (str. 79-84)

Uroš Valčić, Vlade Zarić
Stručni rad


Posjeta: 9.836 *