hrcak mascot   Srce   HID

Datum izdavanja: studenoga 2020.

Objavljen na Hrčku: 8. 12. 2020.
Sadržaj Puni tekst
Socijalna kreativnost učenika razredne nastave i obrasci ponašanja u sukobima u školi (str.9-28) hrvatskipdf 387 KB
Social creativity of early primary school pupils and behavioural patterns in school conflicts (str.29-48) engleskipdf 390 KB
Nataša Vlah, Darko Lončarić, Anamaria Brižan
Izvorni znanstveni članak
 
Tradicijska igra i suvremeni kurikulum – mišljenje roditelja i odgajatelja (str.49-68) hrvatskipdf 399 KB
Traditional play and contemporary curriculum – parents’ and teachers’ opinions (str.69-88) engleskipdf 399 KB
Ivana Visković, Jelena Topić
Izvorni znanstveni članak
 
Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama (str.89-110) hrvatskipdf 394 KB
Fostering children’s creativity in preschool institutions (str.111-132) engleskipdf 397 KB
Marina Đuranović, Irena Klasnić, Irena Matešić
Pregledni rad
 
Nada u budućnost? Stavovi budućih učitelja prema temeljnim vrijednostima Nacionalnog okvirnog kurikuluma i prema odgoju i obrazovanju (str.133-152) hrvatskipdf 381 KB
Hope for the future? The future teachers’ attitudes towards the core values of the National curriculum framework and towards education system (str.153-172) engleskipdf 399 KB
Tomislav Cerinski
Izvorni znanstveni članak
 
Tradicionalna paradigma i progresivizam suvremene paradigme ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja (str.173-190) hrvatskipdf 368 KB
Traditional paradigm and progressivism of contemporary paradigm in early and preschool education (str.191-208) engleskipdf 370 KB
Željka Pintar
Pregledni rad
 
Mathematics and music game in the function of child’s social and emotional development (str.209-225) engleskipdf 1 MB
Stajka Rajić, Vesna Todorčević, Alma Tasevska
Prethodno priopćenje
 
Šah kao izvannastavna aktivnost (str.227-242) hrvatskipdf 358 KB
Chess as an extracurricular activity (str.243-260) engleskipdf 366 KB
Saša Martinović, Ivan Markić
Prethodno priopćenje
 
Uloga marketinga u upravljanju odgojnoobrazovnom ustanovom (str.261-276) hrvatskipdf 378 KB
The role of marketing in the management of upbringing and education institution (str.277-292) engleskipdf 366 KB
Josip Miletić
Pregledni rad
 
Posjeta: 5.861 *