Skoči na glavni sadržaj

Odgojno-obrazovne teme , Vol. 5 No. 2, 2022.

  • Datum izdavanja: 04.12.2022.
  • Objavljen na Hrčku: 23.12.2022.

Sadržaj

Puni tekst

A research review of teachers’ attitudes, behaviours and knowledge of students with internalizing symptoms (str. 27-52)

Ana Petak, Sanja Narić, Roberta Matković
Pregledni rad


Perceived acceptance and use of Scratch among beginners in programming (str. 53-79)

Ana Martinović, Nikola Marangunić
Izvorni znanstveni članak


Attitudes of Students on STEM Education in the Brčko District of Bosnia and Herzegovina (str. 109-129)

Edisa Puška, Adis Puška
Izvorni znanstveni članak


Agresivno ponašanje u autistične djece (str. 159-171)

Ana Lukić, Bojana Arsić, Anja Gajić
Izvorni znanstveni članak


Uloga akcijskog istraživanja u razvoju socio-emocionalnih vještina učenika (str. 173-193)

Jelena Maksimović, Jasmina Veljković
Izvorni znanstveni članak


Uvodnik (str. 0-0)

Tena Pejčić, Vilko Petrić
Uvodnik


Posjeta: 10.872 *