Skip to the main content
  • Publication date: 14.07.2021.
  • Published on HRČAK: 16.07.2021.

Table of contents

Full text

Sadržaj (page 3-4)

- -
Other


Contents (page 5-6)

- -
Other


Riječ urednika (page 7-7)

Ivana Zagorac
Editorial


Roditeljstvo u vrijeme pandemije COVID-19: Perspektiva roditelja djece rane i predškolske dobi (page 11-38)

Adrijana Višnjić-Jevtić, Ivana Visković
Original scientific paper


Primjena IKT-a u procesu učenja, poučavanja i vrednovanja u srednjim strukovnim školama: Kvalitativna analiza (page 63-88)

Silvia Rogošić, Branislava Baranović, Josip Šabić
Original scientific paper


Definiranje i uporaba nazivlja za e-izvedbu nastave (page 89-114)

Jadranka Nemeth-Jajić, Tonća Jukić
Review article


Learning strategies in primary school-age students: The contribution of personality traits and goal orientations (page 115-140)

Katija Kalebić Jakupčević, Zrinka Vučković, Ina Reić Ercegovac
Original scientific paper


Psychological resilience and quality of life: Differences between primary school and music school students (page 141-166)

Renata Miljević-Riđički, Davor Brđanović
Original scientific paper


Nastava iz prirodoslovnog područja za slijepu djecu i djecu s oštećenjima vida (page 167-190)

Janja Plazar, Cécil J. W. Meulenberg, Aksinja Kermauner
Review article


Geography’s teachers attitudes towards working with pupils with developmental difficulties (page 191-216)

Dominko Svilan, Ana Pejdo, Jadranka Brkić-Vejmelka
Preliminary communication


Stavovi srednjoškolskih nastavnika matematike o ispitima Državne mature iz matematike (page 217-242)

Amanda Glavaš, Ljerka Jukić Matić, Sara Prša
Preliminary communication


Analiza primjene nastavnih strategija u visokoškolskoj nastavi umjetničkog područja (page 243-269)

Antoaneta Radočaj-Jerković, Tihana Škojo
Original scientific paper


Kirsti Lonka: Fenomenalno učenje iz Finske (page 303-0)

Karlo Karija
Case report


Visits: 24.021 *