hrcak mascot   Srce   HID

Datum izdavanja: prosinac 2018.

Objavljen na Hrčku: 26. 12. 2018.
Sadržaj Puni tekst
Uvod (str.7-8) hrvatskipdf 170 KB
Introduction (str.7-8) engleskipdf 170 KB
Uvodnik  
Uloga studijskog smjera u formiranju poduzetničkih namjera i sklonosti primjene efektualne logike (str.9-26) hrvatskipdf 476 KB
The role of study program in forming entrepreneurial intentions and tendency towards effectual logic (str.9-26) engleskipdf 476 KB
Ivona Adrić, Marina Stanić, Ana Bilandžić
Izvorni znanstveni članak
 
Odrednice poduzetničke budnosti: efekt demografskih i metakognitivnih varijabli (str.27-38) hrvatskipdf 408 KB
Determinants of entrepreneurial alertness: the effect of demographic and metacognitive variables (str.27-38) engleskipdf 408 KB
Sara Delač, Marina Stanić, Tihana Koprivnjak
Izvorni znanstveni članak
 
Utjecaj upravljanja znanjem na konkurentsku prednost poduzeća (str.39-55) hrvatskipdf 576 KB
The influence of knowledge management on the competitive advantage of companies (str.39-55) engleskipdf 576 KB
Roko Buterin, Ivica Katavić
Izvorni znanstveni članak
 
Što pokreće studente da započnu vlastiti biznis? Dokazi iz Bosne i Hercegovine (str.57-79) hrvatskipdf 620 KB
What drives a student to start a business? Evidence from Bosnia and Herzegovina (str.57-79) engleskipdf 620 KB
Mirza Kulenović, Azra Pašić Mesihović, Ljiljan Veselinović
Izvorni znanstveni članak
 
Napustiti zemlju ili započeti vlastiti biznis? Istraživanje povezanosti između poduzetničke namjere i namjere za migriranje (str.81-97) hrvatskipdf 669 KB
To leave the country or to start your own business? Exploring the relationship between entrepreneurial and migration intention (str.81-97) engleskipdf 669 KB
Ljiljan Veselinović, Mirza Kulenović, Azra Pašić Mesihović
Izvorni znanstveni članak
 
Korištenje Angoff metode za određivanje praga prolaza na provjerama znanja iz Poslovne informatike u edukaciji poduzetništva (str.99-107) hrvatskipdf 302 KB
Using the Angoff method to set cutoff scores on Business informatics examinations in entrepreneurship education (str.99-107) engleskipdf 302 KB
Igor Buzov, Dimitrije Milojević, Mario Šimunković
Prethodno priopćenje
 
Utjecaj straha od učenja engleskog jezika na poslovnu komunikaciju (str.109-120) hrvatskipdf 455 KB
The impact of english language learning anxiety on business communication (str.109-120) engleskipdf 455 KB
Lucija Bačić, Marija Krstinić
Prethodno priopćenje
 
Trend kretanja cjeloživotnog obrazovanja i učenja kao preduvjet stvaranja društva znanja (str.121-138) hrvatskipdf 629 KB
Trend of lifelong education and learning as a prerequisite for creating knowledge society (str.121-138) engleskipdf 629 KB
Maja Pauković, Lucija Bačić
Prethodno priopćenje
 
Filozofija i društveno odgovorno poslovanje (etičko-ekološko-kulturološki pogled) (str.139-152) hrvatskipdf 331 KB
Philosophy and corporate social responsibility (ethical, ecological and cultural approach) (str.139-152) engleskipdf 331 KB
Mile Marinčić, Silvija Svetoivanec-Marinčić
Pregledni rad
 
Igrifikacija u poučavanju poduzetništva (str.153-165) hrvatskipdf 297 KB
Gamification in entrepreneurial teaching (str.153-165) engleskipdf 297 KB
Dora Ljubišić, Sanja Španić
Pregledni rad
 
Jezična pismenost kao jedna od ključnih poduzetničkih kompetencija (str.167-178) hrvatskipdf 304 KB
Literacy as one of the key business competencies (str.167-178) engleskipdf 304 KB
Josipa Kvasina, Jasmina Radičević
Stručni rad
 
Analiza poduzetništva u Republici Hrvatskoj i usporedba s izabranim zemljama svijeta (str.179-189) hrvatskipdf 480 KB
Analysis of entrepreneurship in the Republic of Croatia in comparison to the selected countries of the world (str.179-189) engleskipdf 480 KB
Danijel Knežević, Nikolina Žiljak
Stručni rad
 
Interes studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu za poduzetničko obrazovanje (str.191-205) hrvatskipdf 346 KB
Interest of Zagreb University of Applied Sciences students in entrepreneurial education (str.191-205) engleskipdf 346 KB
Sanja Bračun
Stručni rad
 
Mogućnosti društveno odgovornog poduzetništva na hrvatskom tržištu prirodne i organske kozmetike (str.207-219) hrvatskipdf 302 KB
Possibilities for corporate social entrepreneurship at Croatian natural and organic cosmetics market (str.207-219) engleskipdf 302 KB
Petra Leonora Cvitanović
Stručni rad
 
Strateško upravljanje talentima u funkciji jačanja konkurentnosti poduzeća (str.221-236) hrvatskipdf 596 KB
Strategic management of talents in the function of company competitiveness (str.221-236) engleskipdf 596 KB
Matej Perkov, Lidija Križan, Zlatko Hodak
Stručni rad
 
Upute za autore (str.237-240) hrvatskipdf 270 KB
Ostalo  
Guidelines for authors (str.241-243) engleskipdf 267 KB
Ostalo  
Impresum hrvatskipdf 160 KB
Impresum engleskipdf 160 KB
Ostalo  
Sadržaj hrvatskipdf 129 KB
Content engleskipdf 129 KB
Kazalo  
Posjeta: 5.251 *