hrcak mascot   Srce   HID

Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo,Vol. 9 No. 1
Datum izdavanja: lipanj 2019.

Objavljen na Hrčku: 19. 6. 2019.
Sadržaj Puni tekst
Uvod (str.7-7) hrvatskipdf 74 KB
Introduction (str.8-8) engleskipdf 89 KB
Uvodnik  
Uloga promocije u marketinškoj komunikaciji izvedbenih tradicijskih umjetnosti na primjeru ansambla LADO (str.9-22) hrvatskipdf 330 KB
The role of promotion in marketing communication of traditional performing arts on the example of ensemble LADO (str.9-22) engleskipdf 330 KB
Dario Vrbaslija, Krešimir Dabo
Prethodno priopćenje
 
Društveno odgovorno poslovanje u hotelijerstvu na području Međimurja kao turističke destinacije kontinentalne Hrvatske (str.23-39) hrvatskipdf 375 KB
Corporate social responsibility in the hospitality of Međimurje as a tourism destination of continental Croatia (str.23-39) engleskipdf 375 KB
Marina Gregorić, Đurđa Somođi, Tina Patafta
Pregledni rad
 
Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva (str.41-61) hrvatskipdf 1 MB
Innovative trends of promotion of products and services during the World Football Championship (str.41-61) engleskipdf 1 MB
Marina Gregorić, Karlo Kovačić, Ekaterina Blinova
Pregledni rad
 
Druga poduzetnička šansa: preživljavanje neuspjeha i novi početak poslovanja na odabranim primjerima (str.63-77) hrvatskipdf 561 KB
A second chance for entrepreneurs: surviving business failure and a new beginning on selected examples (str.63-77) engleskipdf 561 KB
Monika Musulin, Zrinka Gregov
Pregledni rad
 
Konkurentnost gospodarstva Republike Hrvatske (str.79-93) hrvatskipdf 603 KB
Competitiveness of the economy of the Republic of Croatia (str.79-93) engleskipdf 603 KB
Dragutin Vurnek, Zlatko Hodak, Andrea Bengez
Pregledni rad
 
Struktura samozaposlenosti mladih osoba u Hrvatskoj i drugim članicama EU u razdoblju 2005.-2016. godine (str.95-110) hrvatskipdf 408 KB
Self-employment structure of young adults in Croatia and other EU members between 2005.-2016. (str.95-110) engleskipdf 408 KB
Valerija Botrić
Pregledni rad
 
Pristup baziran na dizajnerskom promišljanju u poslovnoj edukaciji (str.111-131) hrvatskipdf 468 KB
Design thinking approach in business education (str.111-131) engleskipdf 468 KB
Daniel Trošić
Pregledni rad
 
Komparativna analiza softverskih alata za projektni menadžment u online obrazovanju (str.133-141) hrvatskipdf 239 KB
A comparative analysis of project management software tools in online education (str.133-141) engleskipdf 239 KB
Igor Buzov
Stručni rad
 
Gospodarska djelatnost kod neprofitnih organizacija u Republici Hrvatskoj (str.143-150) hrvatskipdf 241 KB
Economic activity in non-profit organizations (str.143-150) engleskipdf 241 KB
Antonija Šimunković, Mario Šimunković
Stručni rad
 
Studentska poduzeća kao pristup obrazovanju za poduzetništvo: primjeri i dobre prakse u Republici Hrvatskoj (str.151-166) hrvatskipdf 345 KB
Student enterprises as an approach in education for entrepreneurship: examples and good practices in the Republic of Croatia (str.151-166) engleskipdf 345 KB
Mario Šimunković, Maja Has, Dimitrije Milojević
Stručni rad
 
Upute za autore (str.167-170) hrvatskipdf 226 KB
Guidelines for authors (str.171-173) engleskipdf 225 KB
Ostalo  
Impresum hrvatskipdf 174 KB
Impresum engleskipdf 174 KB
Ostalo  
Sadržaj hrvatskipdf 104 KB
Contents engleskipdf 104 KB
Kazalo  
Posjeta: 1.263 *