hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 22 No. 2, 2010.


Datum izdavanja: studenoga 2010.

Objavljen na Hrčku: 10. 5. 2011.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.149-150) hrvatskipdf 33 KB
Editorial preface (str.149-150) engleskipdf 33 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Utjecaj materijalizma na zadovoljstvo životom  
Influence of materialism on life satisfaction (str.151-166) engleskipdf 130 KB
Eda Gurel Atay, Joseph Sirgy, Melika Husić, Muris Čičić
Izvorni znanstveni članak
 
Razvoj tradicionalne sveučilišne poslovne škole u tržišno orijentiranog ponuđača akademskog znanja  
Evolution of traditional university business school into market-oriented knowledge provider (str.167-188) engleskipdf 158 KB
Milan Jurše
Pregledni rad
 
Orijentacija menadžera i poduzeća prema znanju kao pokretač poslovne uspješnosti  
Managers’ and companies’ knowledge orientation as business performance drivers (str.189-204) engleskipdf 122 KB
Jolanta Mazur, Marianna Strzyżewska
Prethodno priopćenje
 
Potrošači u Sloveniji: vrijednosti, tipovi ličnosti i potrošački stavovi  
Consumers in Slovenia: values, personality types and consumerist attitudes (str.205-222) engleskipdf 172 KB
Vesna Žabkar, Tomaž Kolar
Izvorni znanstveni članak
 
Interna i eksterna tržišna orijentacija kao organizacijski resursi – posljedice za tržišnu i financijsku uspješnost  
Internal and external market orientation as organizational resources - consequences for market and financial performance (str.223-241) engleskipdf 141 KB
Boris Snoj, Vladimir Gabrijan, Borut Milfelner
Izvorni znanstveni članak
 
Utjecaj poslovnog okruženja na tržišnu orijentaciju i uspješnost u gospodarstvu u nastajanju  
Effect of the business environment on market orientation and performance in an emerging country (str.243-254) engleskipdf 95 KB
József Berács, Gábor Nagy
Prethodno priopćenje
 
Kako istraživanja o marketingu u srednjoj i istočnoj Europi mogu unaprijediti teoriju međunarodnog marketinga  
How research on marketing in Central and Eastern Europe can advance international marketing theory (str.255-268) engleskipdf 108 KB
Arnold Schuh
Pregledni rad
 
Kotler, P., Caslione, J. A.: Upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima (str.269-272) hrvatskipdf 57 KB
Tanja Komarac
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 11.647 *