Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 20.05.2025.
  • Objavljen na Hrčku: 20.05.2025.

Sadržaj

Puni tekst

Editorial (str. 7-8)

Riječ urednika (str. 7-8)

Ivana Zagorac
Uvodnik


The idea of the transcendental subject in pedagogy (str. 11-31)

Zvonimir Komar
Izvorni znanstveni članak


Autonomy and heteronomy in Kant’s moral education (str. 33-55)

Josip Guć
Prethodno priopćenje


Kant’s changing thoughts on race. Critical remarks on Kleingeld’s interpretation (str. 57-84)

Milica Smajević Roljić, Jelena Govedarica
Izvorni znanstveni članak


A different approach to art in Kant’s third Critique (str. 85-109)

Iris Vidmar Jovanović
Prethodno priopćenje


Education and the forgetfulness of be- ing: An ontological reflection in the age of reform crises (str. 135-149)

Barbara Stamenković Tadić
Prethodno priopćenje


Croatian humanists, explorers of new worlds: From book to byte (str. 151-169)

Tatijana Petrić
Prethodno priopćenje


Motivacija učenika glazbenih škola za vježbanje instrumenta: Roditelji i učitelji kao motivatori (str. 195-214)

Jasna Šulentić Begić, Amir Begić, Dominik Domitrović
Izvorni znanstveni članak


Immanuel Kant, On pedagogy (str. 297-299)

Željko Senković
Recenzija, prikaz


Posjeta: 0 *