Sadržaj |
Puni tekst |
UVODNIK
(str.358-359)
|
hrvatskipdf 26 KB
|
FOREWORD
(str.358-359)
|
engleskipdf 26 KB
|
Uvodnik
|
|
Čimbenici predviđanja kompetencije kreativnog rješavanja problema – PISA 2012: Dokazi iz šest zemalja
(str.361-397)
|
hrvatskipdf 320 KB
|
Factors Predicting Creative Problem-Solving Competence in PISA 2012: Evidence from Six Countries
(str.361-397)
|
engleskipdf 320 KB
|
Serkan Arikan
Izvorni znanstveni članak
|
|
Zadovoljavanje osnovnih psiholoških potreba i autonomna motivacija u kontekstu škole: testiranje aditivne, sinergističke i hipoteze ravnoteže
(str.399-429)
|
hrvatskipdf 265 KB
|
Satisfaction of Basic Psychological Needs and Autonomous Motivation in School Context: A Test of Additive, Synergistic, and Balance Hypotheses
(str.399-429)
|
engleskipdf 265 KB
|
Saule Raiziene, Ingrida Gabrialaviciute, Renata Garckija, Gintautas Silinskas
Izvorni znanstveni članak
|
|
Digitalna drama nasuprot digitalnoj priči: jesu li uopće važne za stajališta budućih učitelja engleskog jezika o vještinama potrebnim za primjenu nastavnih tehnologija i izradu materijala
(str.431-462)
|
hrvatskipdf 266 KB
|
Digital Drama versus Digital Story: Do They Really Matter on Pre-Service EFL Teachers’ Attitudes towards Instructional Technologies and Material Developing Skills
(str.431-462)
|
engleskipdf 266 KB
|
Cenk Akay
Izvorni znanstveni članak
|
|
Preferencije, navike i ovisnost mlađih adolescenata o digitalnim igrama
(str.463-500)
|
hrvatskipdf 375 KB
|
Early Adolescents’ Digital Gameplay Preferences, Habits and Addiction
(str.463-500)
|
engleskipdf 375 KB
|
Veljko Aleksić
Izvorni znanstveni članak
|
|
Shvaćanje pojma društvenih mreža kod studenata programa pedagoškog obrazovanja
(str.501-530)
|
hrvatskipdf 241 KB
|
Perceptions of Pedagogical Formation Program Students of Social Network Concept
(str.501-530)
|
engleskipdf 241 KB
|
Cansu Çaka, Adile Aşkım Kurt
Prethodno priopćenje
|
|
Obrazovni sustavi preporučivanja: pregled stanja sa smjernicama za daljnja istraživanja i razvoj
(str.531-560)
|
hrvatskipdf 267 KB
|
Educational Recommender Systems: An Overview and Guidelines for Further Research and Development
(str.531-560)
|
engleskipdf 267 KB
|
Gordan Đurović, Martina Holenko Dlab, Nataša Hoić-Božić
Pregledni rad
|
|
Učenje igara s razumijevanjem i suradničko učenje: može li njihova hibridizacija povećati motivacijsku klimu na satima Tjelesne i zdravstvene kulture?
(str.561-584)
|
hrvatskipdf 212 KB
|
Teaching Games for Understanding and Cooperative Learning: Can Their Hybridization Increase Motivational Climate among Physical Education Students?
(str.561-584)
|
engleskipdf 212 KB
|
Óscar Chiva-Bartoll, Celina Salvador-García, Pedro Jesús Ruiz-Montero
Izvorni znanstveni članak
|
|
Priprema učenika za kreativnu jezičnu proizvodnju
(str.585-620)
|
hrvatskipdf 292 KB
|
Preparing Pupils for Creative Language Production
(str.585-620)
|
engleskipdf 292 KB
|
Dušanka Popović
Izvorni znanstveni članak
|
|
Izrada školskog kurikula za kolegij Nastavna načela i metode
(str.621-672)
|
hrvatskipdf 386 KB
|
A School-Based Curriculum Development for the Teaching Principles and Methods Course
(str.621-672)
|
engleskipdf 386 KB
|
Melis Yeşilpınar Uyar, Ahmet Doğanay
Prethodno priopćenje
|
|
Preoblikovanje metalingvističkog znanja i metoda učenja engleskoga kao stranoga jezika na tercijarnoj razini: longitudinalna studija slučaja
(str.673-702)
|
hrvatskipdf 294 KB
|
Transforming Tertiary EFL Learners’ Meta-Linguistic Knowledge and Practices: A Longitudinal Case Study
(str.673-702)
|
engleskipdf 294 KB
|
Xiaodong Zhang
Stručni rad
|
|
NOVOSTI I DOGAĐAJI
(str.703-706)
|
hrvatskipdf 53 KB
|
NEWS AND EVENTS
(str.703-706)
|
engleskipdf 53 KB
|
Vijest
|
|
IZDANJA
(str.707-708)
|
hrvatskipdf 47 KB
|
PUBLICATIONS
(str.707-708)
|
engleskipdf 47 KB
|
Ostalo
|
|