hrcak mascot   Srce   HID

Datum izdavanja: prosinca 2019.

Objavljen na Hrčku: 4. 3. 2020.
Sadržaj Puni tekst
Stavovi učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije prema inkluziji (str.309-329) hrvatskipdf 389 KB
Teachers from Lika and Senj County Attitudes towards Working with Pupils with Special Needs (str.330-351) engleskipdf 391 KB
Anela Nikčević - Milković, Denis Jurković, Lada Perković
Izvorni znanstveni članak
 
Operacionalizacija obrazovnih politika o pravima djece: analiza dokumenata Republike Hrvatske i Sjedinjenih Američkih Država (str.352-369) hrvatskipdf 445 KB
Operationalization of Children's Rights Education Policy: Analysis of The Documents Issued in The Republic Of Croatia and in The United States of America (str.370-388) engleskipdf 465 KB
Ivana Batarelo Kokić, Anđela Podrug, Anita Mandarić Vukušić
Izvorni znanstveni članak
 
Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja (str.389-400) hrvatskipdf 308 KB
Contemporary School Competences – Necessary Practice from The Teacher's Perspective (str.401-412) engleskipdf 328 KB
Smiljana Zrilić, Kristina Marin
Prethodno priopćenje
 
Dimenzije virtualnog ponašanja adolescenata (str.413-425) hrvatskipdf 347 KB
Dimensions of Virtual Behaviour of Adolescents (str.426-438) engleskipdf 336 KB
Ana Čelik
Prethodno priopćenje
 
Pisanje osnovnoškolaca u novim medijima – izazov za školu i učenike (str.439-453) hrvatskipdf 358 KB
Primary School Students' Writing in New Media – A Challenge for School and Students (str.454-468) engleskipdf 356 KB
Marija Turk Sakač, Blaženka Filipan - Žignić
Prethodno priopćenje
 
Struktura zadataka prema Bloomovoj taksonomiji u udžbenicima iz matematike za razrednu nastavu (str.469-487) hrvatskipdf 376 KB
Task Structure by Bloom Taxonomy in The Mathematics Textbooks of Lower Elementary Classes (str.488-507) engleskipdf 371 KB
Josipa Jurić, Irena Mišurac, Ivana Vežić
Prethodno priopćenje
 
Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece (str.508-517) hrvatskipdf 340 KB
Impact of a Psychomotor Development Programme on Visual-Motor Integration, Motor Abilities and Human Figure Drawing by Preschool Children (str.518-526) engleskipdf 333 KB
Ivana Grubišić, Renata Pinjatela
Prethodno priopćenje
 
Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije (str.527-538) hrvatskipdf 607 KB
Effect of Integrated Teaching of Mathematics and Physical Education on Durability of Knowledge of Geometry (str.539-550) engleskipdf 609 KB
Mladen Hraste, Ljubica Barbir
Prethodno priopćenje
 
Organizacija i planiranje odgojitelja za boravak na otvorenom: akcijsko istraživanje (str.551-572) hrvatskipdf 371 KB
Educators Organization and Planning for Outdoor Play: Action Research (str.573-595) engleskipdf 373 KB
Petra Katavić
Izvorni znanstveni članak
 
Pregled empirijskih istraživanja kulture škole (str.596-608) hrvatskipdf 325 KB
Review of Empirical Research of School Culture (str.609-620) engleskipdf 317 KB
Vlatka Družinec
Pregledni rad
 
Posjeta: 10.746 *