Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 27.12.2024.
  • Objavljen na Hrčku: 02.04.2025.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD / UVODNIK (str. 1050-1051)

UVODNIK (str. 1050-1051)

N N
Uvodnik


Unaprjeđenje nastave algebre pomoću imaginarnih dijaloga: analiza načina na koje budući nastavnici objašnjavaju gradivo učenicima (str. 1155-1213)

Tuğba Baran Kaya, sedef celik-demirci, ümit kul
Izvorni znanstveni članak


Uvjerenja učitelja o poučavanju učenika s ADHD-om (str. 1329-1367)

Davor Vukelić, Nataša Vlah
Pregledni rad


Utjecaj ispitne anksioznosti na akademska postignuća studenata: mjerenje, čimbenici rizika i intervencije (str. 1425-1459)

Dejan Živanović, Jovan Javorac, Josip Bošnjaković, Andrijana Mikić, Vesna Mijatović Jovin, Sonja Peričević Medić, Hajdana Glomazić
Pregledni rad


Posjeta: 0 *

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.