Skip to the main content
  • Publication date: 29.09.2015.
  • Published on HRČAK: 15.10.2015.

Table of contents

Full text

FOREWORD (page 632-633)

UVODNIK (page 632-633)


Editorial


Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku (page 635-658)

Manuela Karlak, Tena Velki
Original scientific paper


Primary School Teachers' Attitudes toward Gifted Students (page 681-724)

Ivana Perković Krijan, Lana Jurčec, Edita Borić
Original scientific paper


Predviđanje postignuća u kemiji putem vrijednosti zadatka, usmjerenosti cilju i samoučinkovitosti: strukturalni model (page 725-753)

Esen Uzuntiryaki-Kondakci, Ayse Senay
Original scientific paper


Teachers' and Students' Evaluation of Selected Didactic Materials According to the Maria Montessori Pedagogy (page 755-782)

Marija Sablić, Željko Rački, Marija Lesandrić
Preliminary communication


Modeling Pre-Service Teachers’ Perception of Future Internet Usage for Professional Educational Purposes (page 815-834)

Ozlem Canan Gungoren, Mehmet Barış Horzum
Original scientific paper


Vodi li namjera korištenja tehnologijom njezinoj stvarnoj upotrebi? Istraživanje sustava e-učenja među studentima u Maleziji (page 835-863)

May Chiun Lo, Thurasamy Ramayah, Abang Azlan Mohamad
Original scientific paper


Povezanost percepcije društvene podrške i samoučinkovitosti kod učenika osnovnih škola u Turskoj (page 865-890)

Murat Ozsaker, Figen Yardımcı, Gülçin Özalp Gerçeker, Gonca Karayağız Muslu
Original scientific paper


Dimensions of the Preschool Education Environment in Montenegro (page 891-923)

Veselin Mićanović, Tatjana Novović
Professional paper


NOVOSTI I DOGAĐAJI (page 925-930)

NEWS AND EVENTS (page 925-930)


News


IZDANJA (page 931-932)

PUBLICATIONS (page 931-932)


Other


Visits: 35.164 *