hrcak mascot   Srce   HID

Acta turistica nova, Vol.2 No.1

Datum izdavanja: Lipanj 2008.

Objavljen na Hrčku: 09.06.2009.
Sadržaj Puni tekst
Kako turizam razvijati na održiv način u zaštičenim obalnim prostorima? Primjer: "Park prirode Biokovo" (str.5-24) hrvatskidoc 157 KB
How to Develop Tourism Sustainably in the Coastal Protected Areas? The Case of "Biokovo Park of Nature", Croatia (str.5-24) engleskidoc 132 KB
Lidija Petrić
Izvorni znanstveni članak
 
Kamo vode današnje strategije programa vrijednosti na turističkom tržištu? (str.25-49) hrvatskidoc 174 KB
Where Leads Modern Loyalty Programs On Tourism Market? (str.25-49) engleskidoc 124 KB
Davor Gjivoje
Izvorni znanstveni članak
 
Selektivni turizam, hir ili znanstveno-istraživačka potreba (str.51-74) hrvatskidoc 287 KB
Selective Tourism, Fast Fading Fad or a Scientific-Research Necessity (str.51-74) engleskidoc 281 KB
Tihomir Luković
Izvorni znanstveni članak
 
Grad kao tržišna marka: Mogućnosti, problemi i metode simboličkog označavanja fizičkog mjesta (str.75-93) hrvatskidoc 76 KB
Towns as a Brand: Possibilities, Problems and Methods of the Symbolic Labelling of a Physical Place (str.75-93)  
Fedja Vukić
Izvorni znanstveni članak
 
Reintegracija Bosne i Hercegovine i budućnost hrvatskog turizma (str.95-110) hrvatskidoc 143 KB
Reintegration of Bosnia and Herzegovina and the Future of Croatian Tourism (str.95-110) engleskidoc 127 KB
Šemso Tanković
Izvorni znanstveni članak
 
Povijesni gradovi i njihova turistička razvojna opcija (str.111-122) hrvatskidoc 75 KB
Historic Towns and Their Tourism Development (str.111-122) engleskidoc 66 KB
Boris Vukonić
Izvorni znanstveni članak
 
"Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije (str.123-143) hrvatskidoc 167 KB
“Smart” Tourism Destinations: A Framework for the Elaboration of an Implementation Model (str.123-143) engleskidoc 97 KB
Edvin Jurin
Izvorni znanstveni članak
 
Posjeta: 33.963 *