Skip to the main content
  • Publication date: 01.12.2020.
  • Published on HRČAK: 08.01.2021.

Table of contents

Full text

Pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi (page 185-202)

Tihomir Vidranski
Original scientific paper


Strah od matematike učenika u osnovnoj školi (page 203-219)

Tomislava Vidić, Snježana Smetko, Anja Maričić
Original scientific paper


Stavovi učenika završnih razreda osnovne škole prema učenicima s teškoćama u razvoju (page 237-267)

Antonio Svedružić, Anamaria Svedružić
Original scientific paper


Prilog istraživanju nastavničkog stresa (page 269-290)

Katarina Pavičić Dokoza, Lidija Čilić Burušić, Koraljka Bakota
Preliminary communication


Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu (page 291-314)

Lucija Šimek, Jasminka Ledić, Tamara Martinac Dorčić
Preliminary communication


Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije (page 315-323)

Mirela Šunda, Vesna Babić, Mirna Andrijašević
Preliminary communication


Dramska metoda ogrtač stručnjaka u problemskoj nastavi primarnog obrazovanja (page 325-345)

Zrinka Vukojević, Anamarija Tomašević
Preliminary communication


Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva (page 369-389)

Ines Kovačić, Ena Mišković, Marina Diković
Review article


Odgoj kao izazov i ponuda smisla – povijest, perspektive i logoterapija (page 391-410)

Mara Plaza Leutar
Review article


Connecting Mathematics and Music in Preschool Education (page 411-430)

Vesna Svalina, Josipa Vukelić
Review article


Nominacijski upitnici u identifikaciji darovitih učenika (page 431-448)

Janja Škoda Đurin, Gabrijela Mikulić, Natalija Ćurković
Review article


Učitelj nas je napustio na Dan učitelja (page 449-452)

Dubravka Miljković
In memoriam, Obituary


Kazalo (page 0-0)

Uredništvo Uredništvo
Index


Visits: 36.831 *