Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 02.05.2021.
  • Objavljen na Hrčku: 04.04.2021.

Sadržaj

Puni tekst

PROFESIONALNI IDENTITET ŠKOLSKOG PEDAGOGA (str. 5-22)

Nikola Vuković
Stručni rad


TAMAGOTCHI U NASTAVI PROGRAMIRANJA (str. 23-31)

Zoran Hercigonja
Stručni rad


OBRAZOVANJE NA DALJINU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA (str. 32-43)

Bojana Posavec Vaupotič
Stručni rad


POSLJEDICE NISKOG SAMOPOŠTOVANJA KOD UČENIKA (str. 44-52)

Bojana Posavec Vaupotič
Stručni rad


PROČITATI DOBRU KNJIGU JE KAO PRONAĆI ZLATNI DUKAT (str. 53-58)

Tatjana Hren
Stručni rad


MOTIVACIJA ZA ČITANJE (str. 59-66)

Nives Miljuš
Stručni rad


KOMPETENCIJE ODGAJATELJA ZA RJEŠAVANJE SUKOBA U UČENIČKOM DOMU (str. 67-79)

Jelena D. Stojković, Nedeljko M. Milanović
Stručni rad


ULOGA UČITELJICE TIJEKOM ODRŽAVANJA NASTAVE NA DALJINU (str. 80-89)

Tatjana Hren
Stručni rad


PROMAŠENI (NADARENI) UČENICI (str. 90-96)

Bojana Murko
Stručni rad


ULOGA ŠKOLSKOG PEDAGOGA U PRAĆENJU NASTAVNOG PROCESA (str. 97-111)

Nikola Vuković
Stručni rad


ZNAJU LI UČITELJI PREDZNAJU SKOTOPIČKI SINDROM? (str. 112-118)

Petra Podbevšek Žigman
Stručni rad


PROJEKT „I ŽIVOTINJE TREBAJU NAŠU BRIGU“ (str. 119-126)

Martina Jembrih
Stručni rad


IGRE S LOPTOM U PRODUŽENOM BORAVKU (str. 127-134)

Mojca Debeljak
Stručni rad


VRIJEME ZA BAJKU U 1. RAZREDU (str. 135-142)

Mojca Debeljak
Stručni rad


KULTURNI DAN ODRŽAN UZ POMOĆ IMPROVIZACIJSKIH KAZALIŠNIH METODA (str. 143-151)

Tanja Pangerc Žnidaršič
Stručni rad


MJERENJE SOCIOMETRIJSKOG STATUSA UČENIKA U RAZREDNOJ NASTAVI (str. 152-157)

Bruno Matijašević
Stručni rad


MODERNO DOBA U FILMOVIMA (str. 167-174)

Bojana Murko
Stručni rad


ELEMENTARNE IGRE S LOPTOM U PRODUŽENOM BORAVKU ZA 1. RAZRED (str. 175-181)

Damjana Strgar
Stručni rad


ŠKOLSKA KNJIŽNICA , ZAIGRANA I ZELENA (str. 182-189)

Ankica Karakaš Radošević
Stručni rad


NASTAVA UZ POMOĆ PLATFORME ZA UČENJE KAHOOT (str. 190-204)

Boštjan Groznik
Stručni rad


NASTAVA KUĆANSTVA U VRIJEME COVIDA-19 (str. 204-223)

Vasja Avsec
Stručni rad


KAKO PRIBLIŽITI NASTAVU IZBORNOG PREDMETA (školsko novinarstvo) (str. 239-245)

Doroteja Kostanjevec
Stručni rad


PRIPREMA DANA AKTIVNOSTI I KULTURNIH DOGAĐANJA U NASTAVI NA DALJINU (str. 246-254)

Doroteja Kostanjevec
Stručni rad


KAKO MOTIVIRATI UČENIKE KOD NASTAVE NA DALJINU (str. 255-262)

Doroteja Kostanjevec
Stručni rad


ŠKOLSKI ČASOPIS LEDINA SE PREDSTAVLJA (str. 277-285)

Nataša Colja
Stručni rad


OBLICI RADA I OCJENJIVANJA TIJEKOM EPIDEMIJE COVID-19 (str. 286-295)

Maja Kranjc
Stručni rad


NAUČIMO UČENIKE PREŽIVJETI SAMOSTALNO (str. 296-307)

Boris Györköš
Stručni rad


IDENTIFICIRANJE SPOSOBNIJIH UČENIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI (str. 308-313)

Maja Obrenović Ovčar
Stručni rad


INOVATIVNI PRISTUP UČENJU ZA MLAĐE UČENIKE (str. 314-318)

Marjetka Novak
Stručni rad


NOVI PRISTUPI KOD MLAĐIH UČENIKA (str. 319-324)

Maja Obrenović Ovčar
Stručni rad


UČENJE KROZ DIDAKTIČKE IGRE (str. 325-330)

Julija Grm
Stručni rad


UČENJE I ISTRAŽIVANJE ŠUME KROZ IGRU (str. 331-335)

Julija Grm
Stručni rad


ZNANOST KAO POTICAJ ZA KREATIVNI POKRET (str. 336-340)

Marjetka Novak
Stručni rad


MOTIVACIJA KOD NAJMLAĐE DJECE (str. 341-346)

Simone Golež
Stručni rad


UČENJE JEZIKA KROZ IGRE POKRETA (str. 347-354)

Simone Golež
Stručni rad


MODERNA TEHNOLOGIJA ZA PRAĆENJE TJELESNE AKTIVNOSTI (str. 355-363)

Jure Vračun
Stručni rad


TKO JE UČITELJ NOVOG DOBA? (str. 372-379)

Žana Vračun
Stručni rad


ŽONGLIRAJ I URAVNOTEŽI LIJEVU I DESNU POLUTKU MOZGA (str. 381-386)

Jure Vračun
Stručni rad


UČENJE ISTRAŽIVANJA U PRVOM RAZREDU (str. 387-392)

Darja Bastl
Stručni rad


NEOVISNOST DJECE S POREMEĆAJIMA U RAZVOJU (str. 393-400)

Andreja Zagoršek
Stručni rad


DODATAN ŠPORTSKI PROGRAM U OŠ (str. 410-417)

Vanesa Princl
Stručni rad


STRIP KAO NASTAVNO GRADIVO (str. 418-428)

Vesna Penec
Stručni rad


IGRE I VJEŽBE OPUŠTANJA ZA UČENIKE 1. RAZREDA (str. 429-434)

Damjana Strgar
Stručni rad


STRES KOD UČENIKA ZA VRIJEME PANDEMIJE (str. 435-445)

Bojana Posavec Vaupotič
Stručni rad


ODRŽIVA MOBILNOST U OSNOVNIM ŠKOLAMA (str. 446-454)

Dragica Kolednik
Stručni rad


ŠTO SMO NAUČILI TJEKOM ŠKOLOVANJA DJECE OD KUĆE (str. 455-462)

Barbara Novak
Stručni rad


TURISTIČKE ZNAMENITOSTI NAŠEG GRADA (RAD S NADARENIM UČENICIMA) (str. 463-471)

Boštjan Groznik
Stručni rad


OSVRT NA BUDUĆNOST KURIKULUMA (str. 472-482)

Martina Galeković
Stručni rad


TEHNIKE OPUŠTANJA KAO IZVANNASTAVNA AKTIVNOST (str. 483-489)

Damjana Strgar
Stručni rad


SVLADAVANJE STRESA UČITELJA U VEZI S RADOM NA DALJINU (str. 490-494)

Aleksandra Jagarinec
Stručni rad


SOCIJALNA INKLUZIJA-PROJEKT (str. 496-503)

Jasmina Zadravec
Stručni rad


PEČENJE MEDENJAKA - PROJEKT (str. 504-515)

Jasmina Zadravec
Stručni rad


UČENJE PISANJA UZ POMOĆ FONOMSKE METODE (str. 526-531)

Andreja Živko-Rožman
Stručni rad


MENTALNO ZDRAVLJE UČENIKA (str. 533-543)

Valentina Bolčević Novak, Gabrica Dvekar-Bešenić
Stručni rad


PROBLEMSKO UČENJE NA DALJINU (str. 544-548)

Tanja Jagarinec
Stručni rad


NADARENI UČENICI SUKREIRAJU SPORTSKI DAN (str. 549-561)

Božena Idžojtič
Stručni rad


NASTAVA TJELESNOG ODGOJA NA DALJINU (str. 562-575)

Božena Idžojtič
Stručni rad


FILMOVI I POVIJEST 8 (str. 584-594)

Bojana Murko
Stručni rad


RANO UVOĐENJE UČENIKA U KONSTRUKTIVNO RJEŠAVANJE KONFLIKTA (str. 595-607)

Dalija Ćosić
Stručni rad


Pjetlić traži sreću – autorska priča (str. 607-616)

Alja Benkoč Sušnik
Stručni rad


Učenje njemačkog jezika od osnovne škole do državne mature (str. 617-626)

Geriena Karačić
Stručni rad


SNIMANJE VLOGOVA KAO OBLIK RADA S NADARENIMA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA (str. 627-636)

Nina Urška Cafuta
Stručni rad


PROJEKT PASAVČEK U 3. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE (str. 637-647)

Dragica Kolednik
Stručni rad


NASTAVA IZVAN UČIONICE: »UPOZNAJMO DRŽAVE EU« (str. 648-657)

Suzana Petek
Stručni rad


BAJKE I CRVENKAPICA (str. 666-672)

Jasna Cvitanič
Stručni rad


ODBOJKA NA RAZINI RAZREDNE NASTAVE (str. 673-678)

Jasna Cvitanič
Stručni rad


Posjeta: 94.317 *