Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 01.07.2023.
  • Objavljen na Hrčku: 01.07.2023.

Sadržaj

Puni tekst

PRIMJENA ALATA ZA IZRADU DIJAGRAMA TIJEKA I PSEUDO-KODA U POUČAVANJU PROGRAMIRANJA (str. 9-17)

Antonio Kovač, Ivan Dunđer
Stručni rad


POUČAVANJE MEDIJSKE PISMENOSTI U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI (str. 17-21)

Jasenka Marmilić
Stručni rad


ČITALAČKO TAKMIČENJE – POTICAJ ZA UČENJE ENGLESKOG JEZIKA (str. 22-26)

Nataša Šulin
Stručni rad


RAZVOJ GRAFOMOTORIKE NEKAD I DANAS (str. 27-33)

Anka Leopold
Stručni rad


FOTOSINTEZA U 5. RAZREDU (str. 34-37)

Polona Gole
Stručni rad


UČIONICA U PRIRODI (str. 38-43)

Antonija Seliškar
Stručni rad


POZIV NA ČAJANKU (str. 44-48)

Polona Gole
Stručni rad


RUČNI RADOVI U ŠKOLI (str. 49-52)

Polona Gole
Stručni rad


TEE BALL (str. 53-56)

Polona Gole
Stručni rad


UKLJUČIVANJE ŠKOLSKOG VRTA U NASTAVU (str. 57-60)

Polona Gole
Stručni rad


ZNAČENJE NEVERBALNE KOMUNIKACIJE (str. 61-66)

Petra Krulc
Stručni rad


IZAZOVI PEDAGOŠKOG SAVJETODAVNOG RADA S UČENICIMA (str. 67-72)

Nikola Vuković
Stručni rad


UNAPRJEĐENJE KVALITETE SOCIJALNIH ODNOSA MEĐU VRŠNJACIMA (str. 73-79)

Nikola Vuković
Stručni rad


DOGAĐAJ ZA RODITELJE UČENIKA NIŽIH STRUKOVNIH OBRAZOVANJA (str. 80-85)

Jolanda Balant
Stručni rad


UČENJE O ODRŽIVOSTI KROZ PROJEKTE ZAŠTITE OKOLIŠA (str. 86-90)

Jolanda Balant
Stručni rad


Uspješna suradnja čimbenika odgojno – obrazovnog procesa (str. 91-96)

Sanja Ličanin
Stručni rad


ZDRAVA ŠKOLA – ZDRAVSTVENI ODGOJ (str. 97-102)

Irena Herlah
Stručni rad


KAKO POBOLJŠATI PROCES UČENJA? (str. 103-115)

Darja Fink
Stručni rad


METODA GLOBALNOG ČITANJA (str. 116-122)

Anja Ganc Povhe
Stručni rad


Ključne kompetencije i kvalitete uspješnog vođe (str. 123-128)

Helena Vogrinec
Stručni rad


METODE RADA U PREDŠKOLSKOM TJELESNOM ODGOJU (str. 129-133)

Deborah Strelec
Stručni rad


OBLICI NASTAVE NA DALJINU (str. 139-144)

Jernej Gabrijel
Stručni rad


NASTAVA ZA VRIJEME PANDEMIJE Covid 19 (str. 145-151)

Anita Bezjak
Stručni rad


PREVALENCIJA PUŠENJA MEĐU ADOLESCENTIMA (str. 152-156)

Anita Bezjak
Stručni rad


SUKOBI (str. 157-162)

Anita Bezjak
Stručni rad


ADOLESCENTI I KONZUMACIJA ALKOHOLA (str. 180-185)

Anita Bezjak
Stručni rad


AKTIVNOSTI ZA POTICANJE GOVORA KOD DJECE DO 4 GODINE (str. 201-206)

Ingrid Starc
Stručni rad


NUMICON JE ZAKON! (str. 207-214)

Ida Veselovac, Danilo Kozoderc
Stručni rad


UČIM I DJELUJEM (str. 215-220)

Dijana Penava, Ivana Kozić
Stručni rad


NAČINI POSTUPANJA ŠKOLE U SLUČAJU POJAVE NASILJA (str. 221-226)

Doris Vouri
Stručni rad


KIPARSTVO, JA TO MOGU (str. 238-246)

Klavdija Burazer
Stručni rad


UČENJE MATEMATIKE U PRVOM RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE (str. 247-253)

Klavdija Burazer
Stručni rad


VIRTUALNA EKSKURZIJA KAO UČENJE MEĐU VRŠNJACIMA (str. 254-261)

Tomaž Pozne
Stručni rad


IGRE DOBROG RASPOLOŽENJA (str. 262-267)

Natalija Ekart Misleta
Stručni rad


ČAROBNA KUHINJA U NOĆI ČITANJA (str. 268-275)

Leonida Uranko
Stručni rad


JESU LI KNJIGE ODUVIJEK POSTOJALE? (str. 276-288)

Leonida Uranko
Stručni rad


MATP program u Posebnom programu (str. 289-296)

Darinka Zorec
Stručni rad


KOORDINACIJA NACIONALNIH STRUČNIH KVALIFIKACIJA (str. 297-300)

Nataša Rotar
Stručni rad


NOĆ ČITANJA U OSNOVNOJ ŠKOLI KORENA (str. 318-324)

Martina Gomzi
Stručni rad


PARTICIPACIJA UČENIKA U KREIRANJU LIKOVNOG MOTIVA (str. 325-331)

Urška Zoja Jeršin
Stručni rad


ZNAČENJE KRASOPISA U OSNOVNOJ ŠKOLI U VREMENU DIGITALIZACIJE (str. 332-338)

Boštjan Groznik
Stručni rad


NOĆ U ŠKOLI (str. 339-344)

Mojca Debeljak
Stručni rad


PAS U POSJETI (str. 345-351)

Mojca Debeljak
Stručni rad


PODNE IGRE (str. 352-357)

Mojca Debeljak
Stručni rad


KANUOM PO ŠKOLJKE ZA VEČERU (str. 358-364)

Žiga Rener
Stručni rad


KREATIVNOST DJECE PREDŠKOLSKE DOBI (str. 365-369)

Gorana Todorić
Stručni rad


ORGANIZACIJA NASTAVE NA DALJINU (str. 370-377)

Robert Osolnik
Stručni rad


PRIMJER DOBRE PRAKSE PROJEKTNI DAN - NIKOLA TESLA (str. 378-383)

Marina Trstenjak Petran
Stručni rad


UČIONICA U PRIRODI – UPOZNAVANJE OKOLIŠA (str. 391-400)

Nina Leban
Stručni rad


JOJ, TO BOLI! (str. 401-410)

Bojana Posavec Vaupotič
Stručni rad


ADAPTIVNO PONAŠANJE DJECE (str. 412-417)

Petra Obermajer
Stručni rad


PECS – SUSTAV KOMUNIKACIJE RAZMJENOM SLIKA (str. 418-421)

Nataša Pihler Brumen
Stručni rad


VRSTE GOVORNO-JEZIČNIH POREMEĆAJA (str. 422-425)

Nataša Pihler Brumen
Stručni rad


FAZE RAZVOJA GOVORA (str. 426-430)

Nataša Pihler Brumen
Stručni rad


DISKALKULIJA (str. 431-435)

Sandra Kukovec
Stručni rad


NEMIRNO DIJETE (str. 436-441)

Sandra Kukovec
Stručni rad


UTJECAJ GLAZBE NA RAZVOJ POJEDINCA (str. 442-446)

Sandra Kukovec
Stručni rad


RAZVOJ I POTICANJE GOVORA I JEZIKA U DJECE (str. 447-452)

Suzana Ciglarič
Stručni rad


VEZA IZMEĐU ARTIKULACIJE I LATERALNOSTI U DJECE (str. 453-456)

Suzana Ciglarič
Stručni rad


MODELIRANJE LINEARNOM FUNKCIJOM U OSNOVNOJ ŠKOLI (str. 462-466)

Lidija Podpečan
Stručni rad


ŠTO IGRA ŠKOLICE I TWISTERA IMAJU ZAJEDNIČKO S MATEMATIKOM? (str. 467-471)

Lidija Podpečan
Stručni rad


U DODATNOJ NASTAVI STVARAMO DIDAKTIČKU IGRU (str. 472-477)

Lidija Podpečan
Stručni rad


IZRADA NASTAVNIH POMAGALA U MATEMATICI (str. 478-483)

Lidija Podpečan
Stručni rad


POZITIVNA PSIHOLOGIJA U ŠKOLI (str. 491-495)

Anja Sever
Stručni rad


ČOVJEK I DERVIŠ, ILI ODRASTANJE I SMRT (str. 496-504)

Željka Pintar
Stručni rad


UTJECAJ EMOCIJA NA UČENJE (str. 505-509)

Darja Grmovšek
Stručni rad


PODUČAVANJE NA OTVORENOM (str. 510-516)

Mateja Kastelic
Stručni rad


Posjeta: 55.711 *